Regulamin świadczenia usług elektronicznych przez Citronex Trans Energy Sp. z o.o. z siedzibą w Zgorzelcu
Niniejszy „Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną” ma zastosowanie do stosunków pomiędzy Citronex Trans Energy spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Zgorzelcu ul. Słowiańska 13, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu pod nr KRS: 00000559894; posiadającą NIP: 6152046672 [dalej: Spółka], której przysługują prawa do Platformy a Konsumentami. Platformą w rozumieniu Regulaminu jest dedykowana strona internetowe serwisu www.obiadypicaro.pl na której udostępnia się produkty i usługi oferowane przez Spółkę w ramach Restauracji Picaro Zgorzelec (dalej: Restauracja).
Niniejszy Regulamin określa:
1) rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną;
2) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym:
a) wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się usługodawca,
b) zakaz dostarczania przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym;
3) warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną
4) tryb postępowania reklamacyjnego.
Usługi świadczone drogą elektroniczną przez Spółkę
- Rozpoczęcie świadczenia Usług przez Spółkę, następuje z chwilą rozpoczęcia korzystania przez konsumenta z Platformy, a co za tym idzie akceptacją warunków niniejszego Regulamin . Świadczenie Usług przez Spółkę na rzecz Konsumenta nie jest ograniczone w czasie.
- Konsumenci mają możliwość zarejestrowania się na Platformie – utworzenia Konta na skutek podania w formularzu rejestracyjnym dostępnym na stronie internetowej: obiadypicaro.pl w zakładce „Rejestracja” swojego imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej oraz hasła. Do aktywacji Konta niezbędnym potwierdzenie poprzez link aktywacyjny przesyłanego na podany przez konsumenta adres e-mail. W każdej chwili przysługuje prawo żądania usunięcia konta.
- Usunięcie Konta następuje poprzez złożenie w formie pisemnej takiego żądania na adres korespondencyjny Spółki, adres e-mail wskazany na Platformie, najpóźniej po upływie 7 dni od dnia jego otrzymania przez Spółkę.
- Spółka ma prawo do natychmiastowego usunięcia Konta , w sytuacji rażącego naruszania postanowień Regulaminu, w tym w szczególności dostarczania treści o charakterze bezprawnym czy też podania nieprawdziwych/fałszywych danych podczas procesu rejestracyjnego - jeżeli nie zaprzestaje on przedmiotowego działania pomimo wyznaczonego przez Spółkę w tym zakresie terminu - nie krótszego niż 7 dni.
- Spółka nie ponosi odpowiedzialności za niemożność świadczenia Usług na rzecz Konsumenta na skutek działania siły wyższej.
- Korzystanie przez Konsumentów z Usług, z zastrzeżeniem ust. 8 jest możliwe wyłącznie przy pomocy podłączonego do sieci Internet komputera klasy PC, Mac lub podobnego, wyposażonego w przeglądarkę̨ internetową.
- Korzystanie przez Konsumentów z Usług świadczonych przez Spółkę jest również możliwe na urządzeniach przenośnych takich jak: smartfon, tablet, palmtop w wersji mobilnej. Warunkiem niezbędnym jest jednak dostęp jednego z urządzeń wymienionych wyżej do sieci Internet oraz wyposażenie go w jedną z przeglądarek
- W ramach korzystania z Usług niedozwolone jest dostarczanie przez Konsumenta treści o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności:
- danych i informacji spreparowanych w sposób stwarzający ryzyko naruszenia bezpieczeństwa systemu informatycznego lub stabilności Platformy;
- informacji naruszających jakiekolwiek dobra Spółki lub osób trzecich;
- innych danych i informacji naruszających bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności treści pornograficznych, odwołujących się do rasizmu, nacjonalizmu, faszyzmu, czy też propagujących przemoc. - Korzystając z Platformy Konsumenci mają obowiązek postępować zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi oraz zasadami współżycia społecznego.
- Zakazane jest wykorzystywanie przez Konsumentów Usług w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi, dobrymi obyczajami lub w sposób naruszający uzasadnione interesy Spółki. W szczególności Konsument nie będzie podejmował czynności, które mogłyby narazić Spółkę na jakąkolwiek szkodę majątkową.
- Zabronione jest pobieranie przez Konsumentów zawartości baz danych udostępnionych na Platformie i wtórne ich wykorzystywanie w całości lub w istotnej części co do jakości lub ilości.
- Spółka zastrzega, iż wszystkie wiadomości i materiały dostępne na Platformie są objęte ochroną prawa autorskiego. Konsument ma prawo do korzystania z nich jedynie w ramach dozwolonego użytku osobistego. Kopiowanie, zwielokrotnianie, rozpowszechnianie w Internecie i inne formy korzystania z materiałów i wiadomości umieszczonych na Platformie wykraczające poza granice dozwolone prawem jest zabronione.
- Konsumentom przysługuje prawo do złożenia za pośrednictwem Platformy lub pisemnie na adres Spółki prawo do złożenia reklamacji na świadczone przez Spółkę usługi drogą elektroniczną; reklamacja winna zawierać możliwie szczegółowy opis nieprawidłowości, a także zawierać dane osobowe wraz z adresem reklamującego; Spółka zobowiązuje się do ustosunkowania się na piśmie do złożonej reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
Obowiązki informacyjne Przedsiębiorcy przy umowach zawieranych na odległość.
Wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Citronex Trans Energy spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Zgorzelcu ul. Słowiańska 13, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu pod nr KRS: 00000559894; posiadająca NIP: 6152046672 [dalej: Spółka] oświadcza, że:
1) przysługują jej prawa do Platformy, którą jest dedykowana strona internetowa serwisu www.obiadypicaro.pl na której udostępnia się produkty i usługi oferowane przez Spółkę w ramach Restauracji Picaro Zgorzelec (dalej: Restauracja);
2) przedmiotem świadczenia jest przygotowanie przez Restaurację Picaro Zgorzelec (dalej: Restauracja) asortymentu produktów i usług oferowanych przez Restaurację, które mogą być zamówione przez Konsumenta za pośrednictwem Spółki (dedykowanej platformy) oraz zaoferowanie produktów w formule „na wynos” lub „z dowozem”. Dedykowana platforma jest dostępna na stronie www.obiadypicaro.pl umożliwiającej zapoznanie się z oferowanym asortymentem oraz zamówienie produktów i usług jak również za jej pośrednictwem umożliwia się porozumiewanie z konsumentem;
a) zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku o godzinie 13:00 (z wyjątkiem dni świątecznych), po złożeniu prawidłowego zamówienia przez Klienta za pośrednictwem dedykowanej platformy;
b) usługa realizowana jest na terenie miasta Zgorzelec - dostawa do wskazanych punktów;
c) dostawa do wskazanych punktów jest darmowa;
d) zamówienia może być opłacone przy pomocy płatności elektronicznych dostępnych na platformie lub kartą płatniczą. Akceptowane karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
3) przedsiębiorcą sprzedającym produkty i usługi jest Citronex Trans Energy Sp. z o.o. z siedzibą: 59-900 Zgorzelec, ul. Słowiańska 13, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu pod nr KRS: 00000559894; posiadającą NIP: 6152046672, nr telefonu (fax): 690 211 994, adres poczty elektronicznej: obiadypicaro@citronex.pl wskazany adres jest również adresem pod którym można składać reklamacje;
4) ceny całkowite wraz z podatkami za oferowane produkty i usługi zawarte są w cenniku usług; podawane ceny są albo cenami jednostkowymi za sztukę albo obliczane są na podstawie wagi produktu;
5) zakup oferowanych produktów i usług możliwy jest w następujący sposób: (i) gotówką lub kartą płatniczą na miejscu w Restauracji przy wydaniu produktów, (ii) z wykorzystaniem dedykowanej i udostępnionej na Platformie zakładce płatności elektronicznych. Akceptowane karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
6) wszelkie reklamacje należy składać z wykorzystaniem kanałów komunikacji udostępnionych na Platformie lub w formie pisemnej na adres przedsiębiorcy; reklamację winny zawierać dane osobowe konsumenta zgłaszającego reklamacje, dowód nabycia towaru lub usługi, dokładny opis wadliwości produktów lub usług, zawierać dokumentację fotograficzną w przypadku możliwości utrwalenia takiej dokumentacji oraz zakres żądania. Przedsiębiorca zobowiązuje się na piśmie do ustosunkowania się do przesłanej reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnej reklamacji;
7) prawo do odstąpienia od umowy doznaje ograniczenia poprzez jego wyłączenie z uwagi na łatwo psujący się charakter oferowanych przez Restaurację produktów. Konsument nie jest uprawniony do odstąpienia od Umowy po rozpoczęciu jej faktycznej realizacji (art. 38 pkt 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). Dopuszcza się odstąpienie od zwartej umowy przed rozpoczęciem jej faktycznej realizacji i jest możliwe bez podania jakiejkolwiek przyczyny wyłącznie poprzez kontakt telefoniczny z Restauracją – telefon 690 211 994
8) Spółka zobowiązuje się do sprzedaży produktów spożywczych należytej jakości, spełniających wszelkie wymagane prawem warunki;
9) u przedsiębiorcy obowiązuje kodeks dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, z którym można zapoznać się na Platformie;
10) umowa zawarta zostaje w momencie ukończenia składania Zamówienia przez konsumenta poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam”; Jeżeli Konsument zdecyduje się na realizację Umowy poprzez dostarczenie mu zamówionych produktów, winien on być obecny pod wskazanym przy składaniu Zamówienia adresem dostawy w celu jego odbioru. Jeżeli konsument zdecyduje się na realizację Umowy poprzez samodzielny odbiór zamówionych produktów, winien on zgłosić się w tym celu o wskazanej godzinie do punktu odbioru zamówień Restauracji. Godzina, o której mowa w zdaniu poprzednim zostanie wskazana konsumentowi drogą elektroniczną (e-mail potwierdzający złożenie Zamówienia) lub na Platformie;
11) Komisja Europejska prowadzi platformę internetowego rozstrzygania sporów. Platforma ta dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/odr. Spółka zastrzega, iż korzystanie z innych alternatywnych mechanizmów rozwiązywania sporów wymaga uzyskania zgody Spółki.